فرماندار بناب: 

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نقشه دشمنان را برهم زد 

«لعلی» گفت: حضور خودجوش و گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان موجب برهم زدن نقشه دشمنان شد که طی روزهای گذشته با ایجاد اغتشاش و ناامنی به‌دنبال برهم زدن نظم و امنیت کشور بودند. 
کد خبر: ۵۵۴۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ - 05November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، «رضا لعلی» فرماندار بناب در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با قدردانی از حضور باشکوه و حماسی مردم بناب در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، اظهار داشت: حضور خودجوش مردم شهرستان بناب و سراسر کشور در راهپیمایی، برگ زرینی دیگری در تاریخ سیاسی کشور رقم زد و موجب برهم زدن نقشه دشمنان شد که طی روزهای گذشته با ایجاد اغتشاش و ناامنی به‌دنبال برهم زدن نظم و امنیت کشور بودند. 

وی با اشاره به خبر دستگیری یکی از اشرار منطقه بدست سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان بناب و قدردانی از تلاش‌های این عزیزان، گفت: دستگیری این فرد که مرتکب انواع شرارت‌ها شده بود طی یک عملیات اطلاعاتی پیچیده صورت گرفته است.

«لعلی» افزود: از مسئولین محترم قضایی می‌خواهیم تا با برهم‌زنندگان نظم عمومی برابر قانون قاطعانه برخورد کنند. 

فرماندار بناب در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل و ضرورت توجه به این مساله در خود حفاظتی ادارات و مدارس، دانشگاه‌ها و ... ، گفت: پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیر مسلحانه‌ای است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملّی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدها و اقدامات نظامی دشمن می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار